طالبان: ۶۰ شهروند خارجی در افغانستان زندانی هستند زنگ خطر سازمان پزشکان بدون مرز در غزه به صدا درآمد حاجی‌زاده: اسرائیل بعد از حمله به سفارت به التما‌س افتاد کدام نامزد‌های انتخاباتی قرار است ۶ تیر ماه به مشهد بیایند؟ لاوروف: افغانستان هنوز هم سرچشمه تهدیدات تروریستی است وزیر کشور خطاب به نامزدها: آقایان آمار اشتباه از دولت سیزدهم به مردم ندهند زمان حضور امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در مشهد برای سخنرانی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ مشخص شد رهبر معظم انقلاب خطاب به نامزدها: جایز نیست حرف‌هایی صادر بشود که کشور را دشمن‌شاد کند + فیلم استقرار ۴ هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رأی در خراسان‌رضوی | اخذ رأی فقط با شناسنامه یا کارت‌ملی انجام می‌شود + فیلم ارتش یمن از شهپاد «طوفان ۱» رونمایی کرد + جزئیات معاون دادستان خراسان‌رضوی: نشر اکاذیب از جرائم غیرقابل‌گذشت در حوزه انتخابات است انتقاد نمایندگان از روند پرداخت تسهیلات بانکی خرد و اشتغال رهبر معظم انقلاب: قوه قضاییه باید با شجاعت و بدون ملاحظه عدالت را اجرا کند | نامزدها از اظهارات دشمن شادکن پرهیز کنند + فیلم برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در صداوسیما (۲ تیر ۱۴۰۳) سازمان ملل: پوتین به زودی طالبان را از فهرست گروه تروریستی خارج می‌کند پخش زنده مناظرات نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در بوستان‌های مشهد + فیلم گزارش کامل از سومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ + فیلم (۱ تیر ۱۴۰۳) استعفای مقام ارشد آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه
سرخط خبرها

پوتین: روسیه همیشه طرفدار مذاکره با اوکراین بوده است

  • کد خبر: ۲۱۲۹۸۱
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱
پوتین: روسیه همیشه طرفدار مذاکره با اوکراین بوده است
رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد که این کشور همیشه طرفدار مذاکره با اوکراین بوده و مخالفتی با آن نداشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، پوتین امروز سه‌شنبه گفت: روسیه هرگز مخالف مذاکره نبوده است، ما همیشه طرفدار مذاکره هستیم. موضوع گفتگو در مورد اوکراین نیز صدق می‌کند.

همچنین رئیس جمهور روسیه که چند ماه پیش دستور تعلیق برخی از کانال‌های ارتباطی با آمریکا در مورد تسلیحات هسته‌ای را داده بود، تاکید کرد که مسکو در حال مذاکرات با واشنگتن در مورد ثبات راهبردی است.

او در خصوص طرح شایعاتی مبنی بر اینکه روسیه قصد استقرار تسلیحات هسته‌ای در فضا را دارد، گفت که روسیه مخالف این مساله است.

اظهار نظر پوتین در مورد آمادگی روسیه با اوکراین در حالی است که کی‌یف به علت تاخیر ارسال کمک‌های آمریکا به این کشور در برخی از جبهه‌های جنگ عقب کشیده است.

سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه در این خصوص گفت که کشورش توانسته عملیاتی را برای تسخیر آودیئیوکا با تلفات کم انجام دهد و تلفات زیادی را به اوکراین وارد آورد.

وی همچنین گفت که روسیه کنترل روستای کیرنکی در منطقه خرسون را نیز به دست آورده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->